Yhä isommat autot saivat vaihtamaan kynän kameraan

Pitkään aikaan en ole uusia tekstejä julkaissut, ja ymmärrettävästi perääni on kyselty. Kerron vähän, missä nyt mennään.

Viimeisin postaus koski Wildtrakin lastutusta. Auton käytöshän ei lastuttamisen myötä juuri muuttunut. Koin toki, että lisähevosvoimat olisivat tehneet autosta joutuisamman, mutta kyse oli nimenomaan kokemuksesta. Polttoaineen kulutus ei muuttunut juuri mihinkään, eli olin aika pettynyt, koska kulutushan tuollaisessa Wildtrakissa on korkea.

Saman kesän päätteeksi aloin vähitellen taas pyyhkiä pölyjä videokameroideni linsseistä. Olin aiemmin tehnyt omasta kuorma-autonkuljettajan työstäni ja yleisesti kuljetusalasta videoita, mutta väärällä otteella. Koska niin sanotussa tubettamissen maailmassa on tänä päivänä paljon potentiaalia, olin päättänyt lähteä taas yrittämään videoiden tekoa. Nyt tubetuksessa on hyvä meininki: katsojien palautteen saaminen on pirun kannustavaa, kiinnostavia projekteja on työn alla useita ja sivutuloja kilahtelee kuukausittain pankkitilille.

Kaiken lisäksi videotarjonnan kohteena ovat kuorma-autot: jokaista lava-autoa isommat ja voimakkaammat autot – joilla myös off-roadiin verrattavissa paikoissa ajetaan! Videotarjontaani voi tutustua kanavallani osoitteessa https://www.youtube.com/AkiPouta.

Lava-autoilua en suinkaan ole jättänyt – se vain muuttui suuresti. Wildtrakin lastutuksesta oli jäänyt olo, että auto ei vieläkään vastaa mielihaluihin ja tuskin Ranger koskaan pystyisikään. Tajusin, että kyllä vain rapakon takana tiedetään, mitä tarkoittaa se, että tunne merkitsee omassa autossa enemmän kuin järki.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.